İade Süresi Kaç Gündür?
Genel olarak satın aldığınız ürünleri tahrip etmeden, kullanmadan ve ürünün tekrar satılabilirliğini bozmadan, teslim tarihinden itibaren ondört ( 14 ) günlük süre içinde neden belirterek iade edebilirsiniz.
İade Şartları Nelerdir?
Aşağıda belirtilen durumlarda ürün iadesi kabul edilir.
Genel şartlar:
Sipariş verilen parçanın eksik , kusurlu olması, sipariş edilenden farklı ürün gönderilmiş olması durumunda iade kabul edilir. Kullanılmış, tahrip edilmiş vb. şekildeki ürünler iade edilemez.
Yukarıda sayılan hallerin oluşması durumunda (Üründe herhangi bir yazı yazma, açılma, bozulma, kırılma, tahrip, yırtılma, kullanılma vb. durumlar tespit edildiği hallerde ve ürünün müşteriye teslim edildiği andaki hali ile iade edilememesi) ürün iade alınmaz ve bedeli iade edilmez.
İade şartlarına uygun durumlarda yapılan gönderimlerde ulaşım masrafı müşteri tarafından ödenecektir.
İadesi yapılacak olan ürünler, Otoparçam Otomotiv Yedek Parçaları San. ve Tic. Ltd. Şti.’nin size gönderdiği kargo şirketleri tarafından bize ulaştırılmalıdır. Hasarlı ve arızalı ürünler, teslimat tarihinden sonra ilk 14 gün içerisinde elimize geçtiği taktirde ulaşım masrafı Otoparçam Otomotiv Yedek Parçaları San. ve Tic. Ltd. Şti’nin -İnternet Şubesi tarafından karşılanacaktır. Aksi taktirde ulaşım masrafı müşterimize aittir.
İade edilen ürünle birlikte ürünün faturasının da gönderilmesi gerekmektedir.
İade Prosedürü
Sitemizden satın aldığınız ürünlerde karşılaşabileceğiniz kimi sorunlarda, siz değerli müşterilerimizin mağdur olmamanız için ürün iade taleplerinizi belirli bir prosedür çerçevesinde değerlendirmekteyiz. Bu prosedürü takip etmenizin size eksiksiz ve hızlı bir hizmet sunabilmemizde önemli rol oynayacağını önemle hatırlatırız. Aşağıda karşılaşabileceğiniz kimi sorunlar ve bu koşullar altında neler yapmanız gerektiğine yönelik bilgileri bulacaksınız:
- Sipariş teslimat adresinin yanlış verilmesi
Sitemizden yapmış olduğunuz tüm alışverişler sipariş sırasında, vermiş olduğunuz teslimat adresinde bulunmamanız halinde kargo firması tarafından ikinci bir kez adresinize uğranmak suretiyle teslim edilmektedir. Vermiş olduğunuz teslimat adresinin hatalı olması, (ilgili sokak, apartman, dairenin bulunmaması) ya da gidilen adreste alıcının ikamet etmiyor ve bina sakinleri tarafından tanınmıyor olması durumunda paketiniz, adrese en yakın kargo şubesine götürülecek ve kargo firması yetkilileri tarafından telefon ile aranmak suretiyle adresteki hatanın düzeltilmesi talep edilecektir. Vereceğiniz yeni adresin aynı şehir içinde bulunması koşuluyla paketiniz ücretsiz olarak yeni adresinize teslim edilecektir.
Kargo firması yetkililerinin telefon ile size ulaşamamaları durumunda, firmamızın müşteri hizmetleri yetkilisi tarafından üyelik sırasında vermiş olduğunuz telefon, faks ve e-posta kanalları da müteakip defalar kullanılarak, size ulaşılacak ve adres bilgisinin düzeltilmesi talep edilecektir.
Tüm bu çabalara karşın size 3 gün süresince ulaşılamaması durumunda ise;
Sipariş vermiş olduğunuz ürünler depomuza teslim edilecek, ürün iade işlemleri başlatılarak kargo ücreti düşülmek suretiyle sipariş bedeliniz kredi kartı hesabınıza iade edilecektir.
Hatalı teslimat adresinin düzeltilmesi için size ulaşmamıza kadar geçen süre nedeniyle oluşan gecikmelerden firmamız hiçbir sorumluluk kabul etmemektedir. - Adresinize eksik veya hatalı ürün gönderilmesi
Sipariş vermiş olduğunuz ürünlerin tümünün, eksiksiz durumda elinize geçmesini sağlamak sorumlu hizmet anlayışımızın gereğidir. Elimizde olmayan bazı nedenlerden ötürü, faturanızda belirtilen miktara göre eksik ya da farklı bir ürün teslimatı yapılması halinde durumu paketi teslim almanız anında kargo elemanının şahitliğinde tutanağa geçirmelisiniz. Tutanağın, teslim aldığınız paketin sizden önce açılmış olup olmadığı hususunun mutlaka belirtilerek sizin ve kargo elemanı tarafından imzalanması gerekmektedir.
Böyle bir durumla karşılaştığınızda eksik olan ürünleri, en kısa sürede temin ederek adresinize ulaştırabiliriz. Bu durumda herhangi bir ek kargo ücreti ödemeniz gerekmemektedir.
Ayrıca bu durumu en kısa sürede (0552) 278 10 83 numaralı telefonu arayarak bildirmelisiniz.
İade işleminizi hatasız ve süratle gerçekleştirebilmemiz için bizi zamanında haberdar etmeniz büyük önem taşımaktadır. Bu koşullar altında iade ettiğiniz tüm ürünlerin bedeli, kargo ücreti düşülmek suretiyle kredi kartı hesabınıza iade edilecektir. Bu işlemi yapmaz ve ürünleri teslim alırsanız, kargo elemanının adresinizden ayrılmasından sonra tüm ürünleri iade etme hakkını kaybetmiş ve eksik ürünlerin tarafımızdan adresinize ücretsiz olarak gönderilmesi seçeneğini peşinen kabul etmiş sayılacağınızı önemle hatırlatırız.
- Adresinize hasarlı ürün gönderilmesi
Sipariş vermiş olduğunuz ürünlerin tümünün, eksiksiz durumda elinize geçmesini sağlamak sorumlu hizmet anlayışımızın gereğidir. Elimizde olmayan kimi nedenlerden ötürü, teslimatı yapılan ürünün gözle görülür biçimde hasarlı olması halinde durumu paketi teslim almanız anında kargo elemanının şahitliğinde tutanağa geçirmelisiniz. Tutanağın, teslim aldığınız paketin sizden önce açılmış olup olmadığı hususunun mutlaka belirtilerek sizin ve kargo elemanı tarafından imzalanması gerekmektedir.
Böyle bir durumla karşılaştığınızda hasarlı ürünü fatura sureti ile birlikte gelen kargo elemanına doğrudan iade edebilirsiniz. Hasarlı ürünün bir eşi en kısa sürede temin edilerek, tarafımızdan adresinize ücretsiz olarak gönderilecektir.
Öte yandan size sunmayı vaat ettiğimiz hizmeti tam olarak yerine getiremediğimizden dolayı dilerseniz sipariş verdiğiniz tüm ürünleri iade edebilirsiniz. Bu durumda imzaladığınız tutanağa teslim edilen ürünleri kabul etmediğinize dair bir not ilave ederek gelen kargo elemanına iade etmelisiniz.
Ayrıca bu durumu en kısa sürede (0552) 278 10 82 numaralı telefonu arayarak bildirmelisiniz. İade işleminizi hatasız ve süratle gerçekleştirebilmemiz için bizi zamanında haberdar etmeniz büyük önem taşımaktadır. Bu koşullar altında iade ettiğiniz tüm ürünlerin bedeli kargo ücreti düşülmek suretiyle kredi kartı hesabınıza iade edilecektir. Bu işlemi yapmaz ve hasarlı ürün dışındaki diğer ürünleri teslim alırsanız kargo elemanının adresinizden ayrılmasından sonra tüm ürünleri iade etme hakkını kaybetmiş ve hasarlı ürünlerin tarafımızdan adresinize ücretsiz olarak gönderilmesi seçeneğini peşinen kabul etmiş sayılacağınızı önemle hatırlatırız.
Size teslim edilen ürünler ilgili herhangi bir probleminiz olması durumunda (0552) 278 10 83 numaralı telefon ya da parcacimotom@gmail.com adresinden bize ulaşabilirsiniz!
ÖNEMLİ: Bizimle irtibata geçerken sipariş numaranızı bildirmeyi unutmayınız.